Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Men fy...

Monday, January 03, 2011

Men fy...

Usch vad jag sovit dåligt. Jag vaknade flera gånger på förnatten och fick sätta på mig mer och mer kläder tills jag kände mig som en michelingubbe under täcket. Sen fortsatte jag vakna flera gånger på efternatten av okänd anledning och till sist 4.24 gick jag upp. Hualigen, va trött jag känner mig.

Jag kan inte påstå alls att jag känner mig sugen på att gå till jobbet, men å andra sidan vem gör det en måndag morgon? Tack och lov är det fortfarande en "julvecka" vilket innebär att ytterdörren är låst och vi bara har telefon och de mer akuta patienterna. Mjukstart med andra ord... hoppas jag i alla fall, för det kan ju vara minst lika stressigt ändå eftersom vi också är minimalt med personal. Bara att bita i det sura.

Efter jobbet blir det raka spåret till Clas Ohlson i alla fall och inhandla värmefläkt. Hoppas de ine ligger i allt för stora förpackningar så jag tar mig hem med en. Affärn ligger ju inte direkt på vägen hem.

Denna var ju lite söt, 599:- JULA









Image and video hosting by TinyPic

No comments: