Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Träna eller inte träna... det är frågan

Wednesday, January 19, 2011

Träna eller inte träna... det är frågan

Jag är ganska slut i kroppen. Senaste dagarna har träningen gått skitbra och jag såg fram emot en vilodag idag. Det var faktiskt det första jag tänkte på i morse. Men sen kollade jag mailen och då hade Emma skrivit att jag skulle ta med träningskläderna för hon hade äntligen fått barnledigt och bokat bräda på Friskis. Låter ju urkul att träna med Emma, men orkar jag. Brädan är ju dessutom riktigt jäkla jobbig... och ganska tråkigt sista gångerna jag varit på det. Det kan ju dock vara så att hon piffat till passet sedan sist. Det var ju ett tag sedan. Usch va svårt det vart. Jag får väl ta med min träningskläderna och se hur jag känner i slutet av dagen helt enkelt.

Husse George Kalomiris gick bara ut på gatan med Chico i Chicagoförorten Chrystal Lake då en uggla plötsligt kom från ingenstans.
Den hungriga ugglan tog ett fast grepp om Chico.
– Den rörde sig snabbt, drog honom över trottoaren och försökte flyga i väg med Chico.

Haha, stackars Chico var mörkrädd redan från början och det lär ju inte blivit bättre efter denna händelse.

En annan effekt av träningen är att jag vaknade vrålhungrig. Dax för frukost på keso, banan och kanel.

Image and video hosting by TinyPic

No comments: