Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Ramlat, Fyndat, Tankat!

Sunday, January 09, 2011

Ramlat, Fyndat, Tankat!

Det första jag gjorde när jag kom utanför dörren var att dra på arslet. Jag kom lite snett på en isfläck och balansen ville inte hjälpa mig så jag föll handlöst åt sidan och sträckte till lite i högra låret... men det gick över efter en stund.


Sen drog jag till Rusta och införskaffade fyra stycken fina lådor som jag ska sortera ner lite av det jag ska behålla i garderoben i. Vidare drog jag till Stadium Outlet och där hade de tokrea. Visste inte att Outletaffärer hade rea, men tydligen är det så. Fyndade två par brallor. Ett par löparbralls och ett par överdragsbralls! Super! Alla som köper sportkläder vet hur jäkla dyrt det är så dessa var bägge riktiga fynd.



Sen drog jag och tankade. Skönt att ha det gjort. Jag hatar att tanka. Vet inte varför, men det stressar mig nåt fruktansvärt. Sen skulle jag handla, men eftersom jag höll på att spricka av kissnödighet fick det va och jag får hitta nåt annat än det jag tänkt att käka på.

Jag har också parkerat i en parkeringsruta eftersom det är datumparkering i natt på gatan. Det var knappt jag kom över snövallen. För att komma ut i morgon passade jag på att sparka loss allt jag kunde nu medan det är mjukt för vem vet om det fryser på om man nånsin kommer därifrån annars. Den här platsen sluttar i alla fall inte neråt framåt som där jag fastnade i torsdags.

Nu är det städning på schemat. Bäst jag skyndar för annars blir jag för hungrig och käkar jag blir det inget mer gjort sen... så väl känner jag mig själv.


Image and video hosting by TinyPic

No comments: