Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Inga kanaler!!

Tuesday, January 18, 2011

Inga kanaler!!

Vad sjutton nu då? Jag slår på tv:n och har INGA KANALER. Tryckt på alla knappar jag kan hitta, men skärmen lyser svart med en blå skylt att jag inte har någon signal. Försökte gå in och leta rätt på kanalerna med valet att söka kanaler är gråmarkerat och omöjligt att komma åt. På kanallistan informeras jag om att jag har: Inga kanaler... DOH! På Comhems hemsida finns ingen information om driftstörningar. Och tv:n i sovrummet funkar finfint. Total katastrof! vad har hänt?

Problemet är att jag tror att jag själv på nåt sätt kan ha skapat detta. Jag försökte nämligen söka rätt på MTV igår. jag misslyckades och jag kollade på tv efteråt, men detta borde ju ha nånting med saken att göra för vad är annars oddsen på att det händer just efter jag varit och fibblat med kanalerna. Men vad sjutton gjorde jag för fel då?

Undrar vad som händer om jag tar ett gem och sticker ner i dosans reset-hål. Vågar jag? eller varför inte liksom... det kan ju inte funka mindre än vad det gör nu. Sånt här ska bara inte hända klockan 4.30 på morgonen.

Image and video hosting by TinyPic

No comments: