Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Brokeback Mountain

Sunday, January 09, 2011

Brokeback Mountain

YES! Massor med snö har regnat och smält bort. Underbart. Kanske, men bara kanske finns det hopp för en vår i år igen. Nä... jag är inte dum helt. Jag fattar väl att det är långt tills dess och att det antagligen kommer mer snö, men bara en försmak av våren räcker just nu. Bara det är känna hur plusgrader känns och kanske få gå på lite ren asfalt.

Igår kollade jag på Brokeback Mountain. Vilken underbar film det är. Jag har sett den, mindes handlingen i stort, men kom inte allt ihåg vissa scener och jag minns inte alls slutet. Och självklart somnade jag innan jag hann se det. Jag har läst mig till det på Wikipedia, men minns det fortfarande från filmen. Låter ju otroligt sorgligt. Tur jag inte såg det kanske. Hur som helst, vilka jäkla skådespelarinsatser de gör Heath Ledger & Jake Gyllenhaal. Måste varit bland de svåraste rollerna nånsin och de gör det så himla bra att man får rysningar.

Jag är så där lagom mör i kroppen idag efter gårdagens träningspass. Jag har ju tänkt ge mig ut och springa idag med, men det krävs nog en rejäl uppvärmning och stretch innan för att det ska funka. Sitter jag med benen böjda i några sekunder kan jag knappt räta ut dom sen haha. För att inte tala om arm/bröstmuskler. AOOOW! Det blir kanske inte riktigt lika skönt att springa idag, men det ska banne mig gå ändå.

Men först... köffe och morningsurf!


Image and video hosting by TinyPic

No comments: