Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: in Limbo

Wednesday, January 26, 2011

in Limbo

Vaknade klockan 3.34 i natt och var hel igensatt i snoken. Rosslig i halsen och kände mig allmänt risig. FAN! nu är det klippt! Jag har varit otroligt lite sjuk senaste tiden. Ett tag var jag ju superförkyld var och varannan vecka, men jag kan bara minnas en förkylning sen förra vintern. Jag la mig igen och koncentrerade hela mitt jag på att övertyga mig att det var inbillning. Men det var det inte. Jag känner likadant nu när jag vaknat och klivit upp. DARN! DARN! DARN. Egentligen är väl detta tillfälle sämre än nåt annat att bli sjuk, men finns det verkligen nåt bra tillfälle? Så nu är jag nånstans i limbo... nånstans mellan friskt och sjuk.

Som om inte det vore nog är det iskallt ute igen. Gradantalet på termometern bokstavligen rasade igår kväll och nu står den på 10 minus. Extra skit är att vi ju ska till Gunnel ikväll och det passar sig kanska inte att komma i långkallingar och termobrallor. Jag hade jeans igår och det är ju nästan som att ha ett ispaket runt benen, men nu blir det alltså samma idag. Dock kommer jag ta överdragsbrallorna för annars blir jag inte långlivad. Gunnel bor nämligen ganska långt ifrån mig och jag lär ju få gå både dit och hem. Hoppas bara inte det blir kallare ändå-

Hoppas allt går supersnabbt idag tills jag är hemma igen.

Image and video hosting by TinyPic

No comments: