Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Lyrisk över löpning

Tuesday, January 18, 2011

Lyrisk över löpning

Jag höll på att hoppa upp på steppern och skita i att springa, mentillslut gav jag mig ut i alla fall och det ångrar jag inte en sekund. GUUUUUD, vad det är underbart och uppfriskande. Jag gav mig in i området bredvid, Gamla Hjärsta eftersom jag tänkte det var ganska stora vägar därinne som troligen skulle vara snöfria. Jag hade delvis rätt. De större var snöfria, de halvstora var lite snöisbeklädda med sand och de mindre var rena rama isgatan. Jag kom in på några smågator och var tvungen att gå, men hela 40 minuter sprang jag runt, ganska snabbt. När jag kom hem (hade kunnat fortsätta men gatorna tog liksom slut) kände jag mig inte klar så jag tog 20 minuter på steppern också. Nu känner jag mig så där härligt genomtränad och efter dusch och en makrilltortilla är kvällen fullbordad.

Alla ni som tror att det bara är jobbigt och tråkigt att springa borde ge det några gånger och sen kommer ni också upptäcka hur fantastiskt det är. Själv hade jag för kanske 4 år sen också sagt aldrig i livet, men nu är jag ju så hooked man kan vara.


Image and video hosting by TinyPic

No comments: