Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: I did NOT follow the plan

Saturday, January 08, 2011

I did NOT follow the plan

Nope. Jag kom så långt satt jag käkade och drack kaffe, men sen sprack det redan där. Istället började jag försöka ändra typsnitt på bloggen, men det gick ju helt åt helvete. Men... jag är ju inte den som ger upp i första taget så jag hoppas kunna ha ett annat typsnitt på inläggsrubrikerna inom kort. Har nämligen hittat en jag fullkomligt älskar.

Sen tog jag mig till affären. Det regnar is ute och det var inte alls skönt på nåt sätt. Hade tänkt kombinera det med en promenad, men det säger sig ju självt att så inte blev fallet. Nope, istället har jag byggt ihop ett dagens CrossFitprogram som jag ska köra nu. Ni får se sen.


Image and video hosting by TinyPic

No comments: