Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: FREDAG

Friday, January 14, 2011

FREDAG

Fasen vad de måste vara kul att sitta kvar på en post där ingen vill ha en. Hur klarar man det utan att bli deppig? Eller ingår det i en politikers personlighet att klara av att ignorera sånt? det är ju såklart Lars Ohly jag pratar om. Det verkar vara rejält många inom hans egna parti som vill att han lämnar tronen. Själv skulle jag nog börja gråta och gå hem och gräva ner mig direkt.

Det är konstigt med Expressen. Jag som är uppe såhär tidigt har problem varje morgon med att jag kommer till fel sidor och oftast hamnar på husdjurssidan när jag försöker gå in på Expressen, Jag antar det har att göra med att de hålla på att uppdatera dagens eller nåt, med de kanske borde lägga om sin rutin där för det är ju ganska mycket folk som läser tidningen på morgonen. It annoys me i alla fall.

Idag är det cystoskopidag. Det är min favoritsyssla på fredagar. Detta för att det gör att förmiddagen går otroligt snabbt. Man kör på tills det är klart och när det är klart är klockan närmare 12.00 och dagens verksamhet är slut!

Och efter jobbet blire tåg. Äntligen släpps det lite siffror om förseningar som verkar korrekta. Var tredje tåg var försenat i december och det tycker jag stämmer mer överens med verkligheten än några andra siffror vi fått om tågen. Jag hoppas verkligen inte jag råkar ut för detta idag. Jag orkar inte. jag har fått min beskärda del av tågförseningar om dock inte denna vinter so far. Det blir bara ett byte på vägen ner! Bäjb möter ju upp mig i Falköping för lite Xbox/Kinect-shopping. Sen blire hem och skaka fläsket framför tv:n. YiiiHooooo!

Förresten har Brittan snott sin låt av Bellamy Brothers?

Image and video hosting by TinyPic

No comments: