Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Sunnyside

Monday, January 17, 2011

Sunnyside


USA och ABC har köpt Solsidan och det är ju riktigt roligt att amerikanerna tycker Rehborg och Herngren är roliga, men kommer serien verkligen gå hem i USA? Solsidan är ju en parodi på den svenska familjen. Att Solsidan gått hem så pass hos svenskarna beror ju såklart på att så många känner igen sig även om det är överdrivet. Men folket i USA är inte likadana och därmed undrar jag om amerikanerna verkligen kommer tycka att det är så roligt. Kanske är det tänkt att de ska skriva om den efter amerikansk familjestandard, men jag har väldigt svårt att se hur man då skulle kunna få till det utan att det blir ytterligare en urtråkig sitcom med pålagda skratt.

Solsidans andra omgång hade premiär igår och jag missade såklart det första avsnittet. Jag satt ju på tåget mellan Värnamo och Örebro. Skit också, men jag skulle väl tro att det finns att se på TV4 Play. Serien är ju verkligen helt underbar och jag hoppas verkligen den fortsätter många säsonger till.

Image and video hosting by TinyPic

No comments: