Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Jag hatar väder

Wednesday, January 12, 2011

Jag hatar väder

Jag gick en liten extra repa efter jobbet för att kolla väglaget, och tyvärr är det bara att inse att det skulle vara förenat med livsfara att ge sig ut och springa idag. Känns ju skit nu när jag är så himla sugen. Tro om jag varit sugen hela dagen på att åka till Stadium Outlet och köpa de där löpbandet för 6000:- Det må var a mycket pengar, men det är ju skitbilligt för vad som verkade vara ett alldeles fullgott band. Hade jag haft bilen hade jag nog gjort det... men det har jag inte och är således utan.

Nä, jag får försöka bygga ihop ett konditionspass här hemma. Det ska nog funka. Det MÅSTE funka för jag tänker inte låta nåt förstöra mitt perfekt träningsupplägg redan. I alla fall inte vädret.


Image and video hosting by TinyPic

No comments: