Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Dagens axplock

Tuesday, January 25, 2011

Dagens axplock

Mannen fick inte låna toaletten i en affär i Finspång. Som hämnd satte han sig på golvet och bajsade. Straffet blev åtta månaders fängelse.
Butiken i Finspång har ett speciellt sortiment. På grund av det tillåter inte hälsovårdsbestämmelserna att kunder använder personalens toalett. 

Oops, ja, folk reagerar minst sagt olika på förbud, men detta var väl lite att gå till överdrift. Jag kan dock förstå att man blir förbannad om det verkligen är panik, men att sätta sig och skita på golvet... nja, kanske inte va?

Frågan är vad det är för speciella varor butiken har som gör att kunder inte kan få låna toaletten. Om nu personalen kan gå borde väl kunder under speciella omständigheter också kunna gå.

– Eftersom jag är en sådan jävla lipsill så flyttar jag. Om några veckor drar jag med familjen till Rom för en tid, säger Birro i ett mejl till Nöjesbladet.

Marcus Birro gillar att provocera och ha åsikter om saker, men när folk sa emot honom blev han ledsen. Nu lämnar han alltså landet. Men han erkänner i alla fall att han är en lipsill... det var ju stakt gjort.

– Någon gång senare i februari eller i början av mars, väntar vi oss en återgång till mer starkt negativa NAO-förhållanden. Då förväntas vi oss åter betydligt lägre temperaturer i stora delar av Europa och det håller i sig ända till våren,
Neeeeeeeeeeej, det får inte vara sant! Snälla, säg att de har fel. Jag vill inte ha mer kyla... jag klarar inte mer kyla. Jag trodde verkligen det var över... det värsta i alla fall. Vintern har redan varit alltför lång. Eftersom vintern började så tidigt borde den väl också kunna sluta lie tidigare. Var är rättvisan!?

- Colin (Nutley) känner sig inte välkommen här, säger Helena Bergström, som valde att inte gå på efterfesten.
Helena Bergström tänker verkligen inte ge sig. Men Colin själv valde att inte ens gå på galan igår,  fortsätter hålla tyst och låta sin fru göra bort honom. För visst är det pinsamt? Om jag vore Colin skulle jag nog säga nånting själv snart. Och vad tror Helena att de ska vinna på detta? Det gör ju inget annat än gör dem till mer åtlöje.


Image and video hosting by TinyPic

1 comment:

Dennis Alexis Hellström said...

Trist att Birro inte kan ta kritik. Jag får också en del kritik på nätet, men inte slutar jag blogga för det. :) Jag lyssnar på konstruktiv kritik och skiter i resten. Men att ropa mobbning så fort någon ogillar det man skrivit funkar inte.

Du minns väl Birros utspel om transpersoner: http://bimbo84.blogspot.com/2010/08/homo-bi-och-vad.html
Det kallar jag fördomar!