Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Tjuu Tjuu

Friday, January 14, 2011

Tjuu Tjuu

På Västtåget mot Jönköping nu då. Otroligt smärtfri resa so far. Förutom att jag blev väckt ur min skönhetssömn av en kille som valde mig och min stolskamrat (som också sov) att fråga vilken vagn han var i. Sista 10 minuterna kom två militärpojkar från Skövde och satte sig vid oss. De luktade som de glömt att duscha sen ett tag tillbaka. Tur det va så kort bit.

I Falköping var det isande kallt som vanligt men jag värmde mig med en kopp kaffe på perongen eftersom stationshuset som vanligt var fullt sv illaluktande gapande fyllon.

Nu sitter jag på ett nästan tomt tåg. Konstigt för det brukar alltid vara mycket folk på fredagar... Men jag klagar verkligen inte. Jag snodde åt mig ett fyrasäte som jag brer ut mig på alldeles själv.

I Jönköping blir jag upphämtad av Bäjb och Potty för inhandlande av Xbox-prylar och förhoppningsvis hittar vi nåt coolt Kinectspel med.

Ca 30 minuter kvar. Ska blunda lite till tror jag minsann.



No comments: