Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Hmm, vad ska man göra nu då?

Saturday, January 08, 2011

Hmm, vad ska man göra nu då?

Lustigt med tanke på mitt förra inlägg, men jag finner mig just nu helt oanandes till vad jag ska göra. Jag vet vart detta kommer ta vägen om jag inte bestämmer mig för nåt snart. Jag kommer sitta i soffan med datorn i knät, rastlös och frustrerad och för energilös för att göra nånting alls. Nä, så nåt ska jag göra, men vad? Det känns som om man ska passa på att ge sig ut nånstans när man är ledig och kan (och dessutom har bilen) men vart ska jag ta vägen? Funderade ett tag på Marieberg, men det är ju faktiskt ingenting jag behöver just nu (förutom min crosstrainer på Rusta som jag omöjligt får hem själv).

  • Färdigställa städningen jag påbörjade igår.
  • Rensa garderoben som känns väldigt behövligt.
  • Måla - ska påbörja en troll/uggle-kombotavla har jag tänkt.
  • Åka till typ Marieberg, Rusta, Stadium Outlet och spana lite.

Jag tror det får bli såhär: jag börjar med att göra min sojabakade hokirätt som jag egentligen skulle gjort i onsdags (japp, fisken är framme denna gången). Lite kaffe på det och sen tar jag bilen till rusta och inhandlar lite förvaringslådor. Påbörjar utrensningen av garderoberna och kör på tills jag tröttnar och tar då istället tag i dammsugningen. Efter det är det nog dax för kaffe igen och då ska jag unna mig en Caffé Macchiato samtidigt som jag börjar måla på min tavla.

 Japp, vi börjar så och så får vi se om jag håller planen.

Image and video hosting by TinyPic

No comments: