Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Sojabakad hoki

Saturday, January 08, 2011

Sojabakad hoki

Jag har sökt med eld och lykta efter fiskrecept senaste tiden. Jag älskar verkligen fisk, men finner det lite svårt att veta vad jag ska göra med den. Så nu har jag samlat på mig en hel drös recept som jag ska prova ett efter ett och jag började lite modifierat med sojabakad hoki.

Det vart nåt så underbart gott! Tror banne mig det är lite av en ny favorit.fast jag hade inte väntat mig annat heller. Allt med soja blir ju gott.

Istället för att ha bulgur (eftersom jag inte hade det hemma) och wokgrönsaker som i originalreceptet körde jag en av Findus Delipåsar


2 port
300 g tinad hokifilé eller annan vit fisk
1 tsk rapsolja
1/2 msk japansk soja
1 tsk riven ingefära
1/2 tsk farinsocker

Lägg fisken i en ugnssäker form och lägg en bit folie ovanpå. Baka fisken i 225 grader i 20 minuter.

Image and video hosting by TinyPic

No comments: