Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Det gick INTE att springa idag

Sunday, January 09, 2011

Det gick INTE att springa idag

Jag klädde på mig, jag gick ner och jag kom ca 20 meter innan jag vände. Herregud, det var som att gå på en vattnad isbana. Bara att inse att det inte skulle gå att springa en meter utan att slå halvt ihjäl sig. Bara att gå upp igen och ställa sig en timma på steppern. Inte alls lika kul, men men.

Idag ska jag faktiskt försöka ta mig ut nånstans. Jag måste tanka bilen inför morgondagens bilresa till Linköping och nåt mer än så ska jag väl kunna hitta på. Och sen var det ju de där med dammsugningen som inte heller blev av igår. Fy, jag har redan söndagsångest. Kunde det inte vara lördag igen.


Image and video hosting by TinyPic

No comments: