Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Skitegyptier!

Sunday, January 30, 2011

Skitegyptier!

Ok, jag förstår att de är förbannade och de har all rätt att vara det, men varför ska de ge sig på turister? Kan de inte hålla sig till Kairo och städerna och låta oskyldigt folk vara ifred.Jaj, jag vet att man kan ifrågasätta om det är rätt eller inte att ens åka dit som turist, men nu är de ju där turism är faktiskt inte bara skit för ett land även om landet drivs av skit.

Min mamma skulle åka till Egyptien den 6e för att vara där över sin 60-årsdag... till Röda havskusten som ligger långt ifrån Kairo, men idag har hon fått veta att hon inte kommer iväg. Mamma är ledsen och jag med, för det förtjänade hon verkligen inte. SKIT! säger jag bara. Jag tycker så synd om henne!.

Image and video hosting by TinyPic

No comments: