Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Need boots n bag

Friday, October 01, 2010

Need boots n bag

Äntligen fredag! Den där speciella känslan av att det är sista dagen på arbetsveckan är svår att slå. Idag blir det cysoskopier för hela slanten. Jag gillar när jag får ha cystmottagningen, för då går dagen som snabbast.

Jag är laddad för stöveljakt... jag riktar in mig på Din sko till att börja med. Jag har ju sett några potentiella inköp där och de är rätt prisklass för min slitagefrekvens. De där med attt det skulle vara bättre kvalitet i dyrare skor är ju bara båg. Jag sliter skor lika fort hur dyra de än är så ju billigare desto bättre.

Jag blev hux flux sugen på ny handväska också, så där har vi ytterligare ett fredagsprojekt. Å tänk om jag kunde komma hem i eftermiddag nöjd och glad istället för frustrerad och förbannad som så många gånger efter sko- och väskjakt.


Image and video hosting by TinyPic

No comments: