Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Varning: Låg batterinivå

Saturday, October 30, 2010

Varning: Låg batterinivå

Nu gick musten ur mig totalt. Jag lyckades släpa ner allt i endast tre gångar eftersom jag hittade lite gamla väskor att bära i som ändå också skulle åka på sopen. Men det tog på krafterna och nu är de nästan helt slut. Must have foood!


Resa, övernattning, narkos, implantat och återbesök för 34 000 kronor. Som hittat. Kanske skulle man slå till!? Nä, men seriöst... nåt som faktiskt låter jäkla intressant är ju Lipolys. Det finns väl inte nån som inte har de där envisa fettdepåerna som aldrig vill försvinna trots träning och slit. I mitt fall skulle jag kunna tänka mig lite Lipolys på röven. Underdelen av den dallrar och hänger lite för långt ner. Å, så lite på benen också... främst in- och baksidan av låren.

Fakta om Lipolys:
Lipolysinjektioner är en metod som används för att bli av med lokala fettdepåer.
Lipolys kan vara ett alternativ till fettsugning i de fall man vill undvika ett kirurgiskt ingrepp. Lipolysinjektioner är inte en metod för viktminskning, utan används för att behandla specifika delar av kroppen där man med med hjälp av kost och motion inte kunnat åstadkomma ösnkat resultat. Lipolys injiceras i fettvävnaden i det område där man vill åstadkomma en volymminskning. Fettcellerna löses upp och tas om hand av kroppen. De fettceller som lösts upp är permanent förstörda och innebär att de fettdepåer som behandlats blir permanent reducerade under förutsättning att patienten inte ökar i vikt i övrigt.

En behandling kostar mellan 2900-3500:-. och man behöver cirka 2-4 behandlingar med 8 veckors mellanrum för bästa resultat.

Jag ser ett problem dock. Det enda stället i stan jag kan hitta som gör detta är Skin Renew Center. Jag har lite erfarenhet av detta ställe. Jag gav nämligen mamma en present en gång att ta bort pigmentfläckar på detta ställe. Kvinnan som jobbar där, Sonja, är supertrevlig, men lite för mycket. Hon pratar och pratar och pratar och har den där otroligt irriterande lena rösten som gör att man nästan somnar bara av att lyssna på henne. Men som sagt hon var trevligt, så kanske skulle jag hälsa på henne.

Just ja... äta var det.


Image and video hosting by TinyPic

No comments: