Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Ka-Fucking-Putt!

Thursday, October 28, 2010

Ka-Fucking-Putt!

Eftersom jag knappt var trött efter Aerobics dansen beslöt jag mig för att stanna på Step styrkan med precis som jag ju planerat. Full av energi inledde jag passet, men ganska kvickt tog energin slut. Jag bestämde mig för att strunta idet och körde på utav bara den. När jag klev ut från salen kände jag hur yrseln slog till. Eftersom Malin bjöd på ett mastigt wienerbröd strax efter lunch glömde jag helt enkelt bort att äta mellis inför träningen och nu kändes det verkligen. Jag stapplade vimmelkantig, illamående och sjöblot av svett hemåt och insåg att det aldrig skulle gå. Så snabbt in på Lucullus och slet åt mig ett äpple som faktiskt gav mig energi nog att ta mig hem. Nu tror ni nog att detta var obehagligt, men träningsnarkoman som jag är finns det knappt nån bättre känsla än att vara helt slut i hela kroppen. Det enda jag har att klaga på är egentligen att mina skor redan börjar sett sina bästa dagar och jag är alldeles öm och skavig under fötterna. Det går nog över tills imon... hoppas jag i alla fall.

Jag har lyckats ducsha, tvätta håret och diska trots min brist på matintag och nu är det verkligen dax att stoppa i sig nåt. Därför tackar jag för mig för ikväll och säger på återseende i mon till er alla. PUSS!


Image and video hosting by TinyPic

No comments: