Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Nervös så jag skakar

Friday, October 01, 2010

Nervös så jag skakar

Efter jobbet idag drog jag och Emma upp på stan för lite shopping. Jag skulle ju ha stövlar och Emma skulle helst velat ha en hel outfit. Hon ska nämligen på dejt ikväll... för vad jag vet kanske hon möter upp honom just nu!

Min kollega Emma, som ju faktiskt också är min närmsta vän här i stan har haft det jobbigt efter separationen med exet och hon kämpar med två små pojkar som inte har en uns av lugn i kroppen. Jag fattar faktiskt inte hur hon orkar, men hon är helt fantastisk. För ett tag sen gick hon med på en dejtingsida och bums var mailboxen full. Hon är söt Emma ska ni veta och hon fattade tycke för en kille speciellt. 100 sms och några telefonsamtal senare och vi hamnar på idag och första dejten.

Sen i förrgår när dejten bestämdes har Emma farit runt som på små moln och jag har liksom dragits med i uppspeltheten. Vi har spånat och planerat kläder och aktivitet och nu har dagen kommit. Emma hade ryggan full av olika outfits eftersom hon inte skulle hinna hem emellan, men självklart ville hon ha nåt nytt (även om han inte skulle märka skillnad eftersom de aldrig setts). Efter att ha varit inne i alla affärer på stan jag vanligtvis inte är inne i (vi har komplett olika stil jag och Emma) hittade vi en snygg glansig topp på Spirit och en matchande sjal och sen for Emma iväg till Friskis för ett pass och uppiffning innan dejten.

Så nu sitter jag här och är nervös för Emmas skull. Jag hoppas verkligen han är nåt att ha för det är hon sååå himla värd. Hon har lovat skicka ett tummen upp eller tummen ner msms under kvällen och jag väntar med spänning.


Jag då... jo, det vart inte mycket shoppande för mig eftersom vi hade fullt upp med Emma, men jag köpte mig i alla fall mina kängor! Snygga va?!


Image and video hosting by TinyPic

No comments: