Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Solen går ner

Sunday, October 31, 2010

Solen går ner


Helskotta också! Jag säger ju att det här med vinter- och sommartid suger. Det känns ju som om det håller på att bli kväll redan. Jag som skulle ut och gå! Efter mörkret lagt sig vågar jag ju banne mig inte. Bara för att en dåre sitter bakom lås och bom betyder det ju inte att det är säkert därute. NE och hans posse har gjort mig rädd för mörkret... isolerad... jag som brukar vara ute och gå när som helst på dygnet annars.

Idag har jag inte varit utanför dörren överhuvud taget. Jag har varit effektiv och tränat, tvättat, städat och fixat bloggen, men jag har inte varit ute. Nu skiner solen fruktansvärt irriterande i ögonen på mig och vilket bättre läge att lämna soffan och datorn och ge sig ut och traska innan den försvinner ner. Tyvärr gör den nog det ganska snabbt, så jag måste skynda mig.


Image and video hosting by TinyPic

No comments: