Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Dovt

Sunday, October 17, 2010

Dovt

Det ligger en dov känsla över Örebro idag. jag vet inte vad det är, men allt känns... dovt. Det är grått och himlen har en konstig orangerosa ton. Det är helt knäpptyst och man ser inte en människa om man tittar ut. Söndag morgon tänker ni och kanske är det så här vaje söndag morgon, men det brukar inte kännas så här uppenbart.

Morgon pigga jag vaknade inte fören nu!!! 7.30! Jag är chockad, men ändå inte... jag somnade nog inte ordentligt fören vid 2.00 eftersom jag av nån outgrundlig anledning låg och funderade en massa på saker jag absolut inte ville fundera på, men som jag inte fick ut ur huvudet. Somnade och vaknade, somnade och vaknade och så höll jag på. Tycks vara mitt nya, för det är ju så jag hållit på hela veckan förutom igår natt.

Jag måste erkänna att jag höll andan nu när jag slog upp tidningarna på morgonen och nu för tiden ingår också polisen.se i mitt rundsurfande (trots att nyheterna kommer upp där långt efter pressen). Men än så länge ingen rapport om nån nu våldtäkt. Otäckt nog känner jag mig ganska övertygad om att det kommer nåt under dagen. Men så länge tar vi en bild på sötisen Molly och lite kaffe.

Sharpei-hunden Molly överflödiga hud gjorde det omöjligt för valpen Molly att se.Men det fanns en lösning. Ett ansiktslyft blev räddningen för den svåra typen av ögonlocksaffektionen entropion.

Image and video hosting by TinyPic

No comments: