Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Busy night ahead

Tuesday, October 05, 2010

Busy night ahead

Nu sitter jag här i soffan efter Micke "Magic Fingers" H's pass med lite Kesella med Fun Light. Det var ett riktigt roligt pass... Micke är inte hetero nånstans och det är mycket höfter och fingrar, men ändock inte för mycket för att man ska kunna ta i.

Dagen har varit hektisk, men det har bara varit bra eftersom jag inte hunnit tänka och stressa så mycket över kommande resa då. Marie-Louise har stressat desto mer, men det är ju hennes första resa med oss på Uro. Emma, den evigt stressande, drog iväg efter passet nu och skulle köpa skor. Med tanke på hur det gick i fredags skulle jag inte ha alltför för höga förhoppningar om att hitta några, men hon är ju inte den som ger sig i första taget.

Vi ska mötas klockan 6.00 på stationen imon. Det innebär att jag måste gå typ 5.45. 6.13 går tåget. Man kan ju bara hoppas man kan sova lite under den nästan 5 timmar långa resan annars kommer det nog bli en väldigt jobbig dag sen när den väl drar igång.

Jag kommer nog ta med mig datorn ändå. Jag har nämligen blivit dumpad på torsdag. tanken var ju att jag; Louise och Irene (sekreterare) skulle skippa banketten och gå ut och äta bara vi, varav jag inte anmälde mig till banketten alls eftersom det kosta extra och föreningen har ont om pengar. Tji fick jag för nu har de ångrat sig och jag är lämnad till min ensamhet på torsdagskvällen. Det kan dock vara lika skönt det... då kan jag ta igen mig med lite träning, ett bad och lite god mat på hotellrummet och ladda inför fredagen och Volbeat.

Men nu, mina vänner, måste jag sätta fart. Hår ska tvättas, naglar målas, mat ätas och det sista packas innan jag beger mig till sängs tidigt för att förhoppningsvis få lite sömn... men jag skriver nog nåt mer innan dess.

Hoj så länge. i alla fall!

Image and video hosting by TinyPic

No comments: