Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: A pain in the neck

Monday, October 11, 2010

A pain in the neck

Jag undrar så vad det är som orsakat det eländiga nackspärr jag haft hela dagen. Jag kan omöjligt röra huvudet åt höger, men gör jag det i all hast känns det som jag ska gå sönder från nacken och ner i hela högra armen. Jag har ju inte tränat sedan i fredags morse så jag kan inte skylla på det. Måste ha sovit väldigt konstigt eller så satt jag konstigt när jag sov på tåget. Väldigt irriterande är det i alla fall och det har inte blivit ett dugg bättre under dagen. Jag ska stoppa i mig ytterligare en Ipren om en stund och sen försöka värma upp och stretcha området så gått det går och sen är det bara at hoppas att det blir bättre och inte sämre.

Image and video hosting by TinyPic

No comments: