Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Ok... vart ska vi börja?

Saturday, October 30, 2010

Ok... vart ska vi börja?

Och med vi, menar jag såklart jag, för nån annan ser jag inte här. Jag har lite planer för vad som bör göras under dagen. Inget är direkt roligt eller lockande så det är bara att göra utan att tänka. Det är tvätt, städningen jag inte gjorde igår, betala räkningar och annan liknande administration, hårfärgning o.s.v. Frågan är väl mest vart jag ska börja. Nånstans här ska jag lägga in en långpromenad också. Man får ju passa på medan man kan gå ut i dagsljus och termometern står på 9 plusgrader.

Nummer ett får bli duschen i alla fall. Efter 70 minuter på steppern är jag lite svett minst sagt.

Image and video hosting by TinyPic

No comments: