Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Evigt regn

Sunday, October 24, 2010

Evigt regn

Men ska det aldrig sluta regna? Vad jag vet har det inte varit uppehåll sedan jag steg upp igår morse och säkert regnade det innan dess. Idag regnade det till och med mer än när jag var ute och gick igår morse och det fanns inte en torr millimeter på min kropp när jag kom in. Jag tycker iofs att det är superskönt att motionera när det regnar, men jag har inte riktigt rätt kläder här. Nu har jag försökt skölja rent allt från lera och hängt upp det på tork i hela lägenheten och själv ar jag unnat mig en superlång varm dusch.

Hörni det finns en del smarta människor därute. I Paris till exempel. En pappa matade sin bäbis och blev utkastad genom fönstret. När han kom tillbaka in igen hoppade de andra elva i lägenheten ut genom fönstret, vilket slutade med att en bäbis dog. Anledningen ska ha varit att de trodde pappan var djävulen. Jag ser två möjligheter här. Antingen en jäkla massa droger eller religiösa fanatiker, men oavsett vilket, helt otroligt.

Och när vi ändå är inne på spåret droger blev i alla fall inte jag förvånad att Christer Sandelin var en pillerknaprare. Kolla bara bilden på killen när Petter försöker väcka honom ur sin dvala för att de ska käka middag i "Så mycket bättre" igår, som vi faktiskt såg. Jag skratta så jag tjöt för det var ingen pigg snubbe som satt där med illgröna hörlurar.


Jaja, nog om detta. Jag kan knappt tro det är sant att det är söndag redan. Jag vill inte åka hem igen. Jag vill stanna här i myspyssoffan med min älskling. Ska krypa ner där nu och vänta på att Bäjb vaknar så vi kan supermysa innan det är dax att styra HellSaab genom det eviga regnet mot Örebro igen... snyft.


Image and video hosting by TinyPic

2 comments:

Anonymous said...

Peter Ingestad to Polismyndighet., gefle.dagblad, gun.lauritzson, Hakan_Moller, helen.evertsson, hogsta.domstol., holger.gustafs., info, info, info, info, info, info, info, info, info, info, info, info, info, info, information, information, Ingela.af.Geij., ingemar.lundin, inger.jarl.beck
show details 7:05 PM (0 minutes ago)

Jag polisanmäler ICA-butiken i Solna-Bergshamra för brott mot livsmedelslagen.

Kylavdelningen håller för hög temperatur sedan flera dagar.Jag har upprepade gånger påtalat detta utan resultat. Nu måste det bli rättssak.

Jag yrkar maximalt skadestånd.

- Peter Ingestad, Solna

Hannastacia said...

Go for it!