Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Blir aldrig klart!

Friday, October 15, 2010

Blir aldrig klart!

Städningen är klar sen länge, sängen är renbäddad och jag är badad, men tvätten... den tycks aldrig bli klar. Jag kan inte slappna av fören jag vet att jag slipper några mer måsten. Som att hämta tvätten. Men... att jag tvättar nu innebär ju att det är klart sen och jag slipper tänka påd et mer den här helgen.

Det ryktas att det snöat i Örebro ikväll!! Är det verkligen möjligt? Jag VILL INTE! Och snön kommer ligga kvar står det. Dock ser jag inte en gnutta snö när jag tittar ut genom fönstret, tack och lov.

Hur kan man vara så grym mot en hund?

- Den gick en meter och sedan föll den bara ihop, säger Roger Oloffsson, yttre befäl vid Lidköpingspolisen.

Nu ska jag slå till på stort och kolla på Idol. Har knappt sett nånting hittills och känner mig inte direkt intresserad heller, men i brist på annat så.
..

Image and video hosting by TinyPic

No comments: