Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Aoowwe

Friday, October 29, 2010

Aoowwe

Hade ju hoppats på lite träningsvärk idag, men den lyser med sin frånvaro. Min fötter däremot. Ajajaj, vad ont de gör. Det bränner under hela fotsulan. Ska det redan vara dax att köpa nya inomhusskor? Det är ju inte direkt billigt, men så flitigt som jag använt mina antar jag att det kan vara dax.

jag fick följande clip postat på min Facebook från Bäjb. Jag älskar ju Justin Timberlake som alla vet och här hör ni honom i en lite hårdare version. Tydligen finns det en hel skiva med låtar omgjorda, som jag ska söka rätt på och lyssna på tänkte jag. Det är nämligen fredagsstädning på gång och då behöver man nåt peppande för att hålla städmotivationen uppe.

We Came As Romans - My Love (Justin Timberlake Cover) 2010




Nu sätter vi fart så det blir helg på riktigt nån gång!


Image and video hosting by TinyPic

No comments: