Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Failure

Saturday, October 16, 2010

Failure

Detta är väl vad man kan kalla ett stort jävla misslyckande! vad jag skulle på jakt efter var såklart Crosstrainern jag varit ute efter så länge. Emma har lovat att hjälpa mig få upp den i lägenheten och jag tänkte att jag väl skulle kunna få ut den ur affären själv. Jag insåg dock att jag aldrig skulle få ut den enorma kartongen på 45 kg själv och personalen var bara att glömma. De få som jobbade hade full rulle att hjälpa de andra hundra människorna i affären. Ok... hemleverans för 400 får jag väl offra då, tänkte jag, men fick inte ens tag på nån att prata med i kaoset. F A N!



Gick in en repa på Media Markt för att kolla på äggkokare, men hittade ingen som var cool nog för att platsa i mitt kök. Jag gick ut tomhänt sånär som på omelettstekpannan för 49 kronor. Den lär ju vara skitbra för det priset... NOT!

Jag är vansinnig. Jag ska inte behöva ge mig ut på såna här uppdrag själv. Jag har ju en karl! Bara det att han är 30 mil bort :(

Jaja, spanade in lite attiraljer till vårt gemensamma hem i alla fall. Kolla bara dessa underbara kylskåp! och det längst upp till höger är tvättmaskiner. Jag är kär!


Nu tycker jag det är lite dyrt med 3 kronor för en kopp kaffe, men när kapselmaskinerna ser ut såhär vänder jag om min åsikt direkt. Jag skulle lätt kunna kunna betala 5 kronor koppen om jag fick stå och titta nån av dessa skönheter medan den bryggs. Självklart är pingvinen en solklar favorit. Jag ångrar faktiskt att jag inte köpte mig en, så det kanske jag måste åka och göra i morgon.

Nu ska jag ta mitt sorgsa själv och släpa mig ut i köket för att tillaga min ägg- och räksmörgås jag drömt om ett par dagar och hoppas att det kan muntra upp mig lite. Sen tänkte jag faktiskt... innan det blir mörkt såklart för sen vågar man ju banne sig inte ut... traska bort till ICA Maxi och handla lite. Känns lite creepy att gå till Eurostop just nu. Det är ju länge sen just den våldtäkten var, men det har blivit så påtagligt tydligt nu vad som hände där i mars... mer nu än då faktiskt.


Image and video hosting by TinyPic

No comments: