Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Ok, jag erkänner...

Friday, October 29, 2010

Ok, jag erkänner...

Jag har faktiskt inte alls städat... jag har faktiskt inte alls gjort nånting. Jag är så uttråkad att jag blivit apatisk. jag bara sitter här i soffan och har tråkigt och vet inte alls vad jag ska hitta på. För tillfället har jag blicken fastnat på Förkväll... vilket otroligt dåligt program egentligen.

Förutom det följer jag uppdateringarna om dramat i Göteborg där hela centrala staden vad jag förstår blivit bombhotat. Hotet verkar inte vara aktuellt fören i morgon, men polisen tror tydligen att det kan vara verkligt. Scary! Så nu vill jag uppmana alla mina vänner att hålla sig inne i morgon!


Image and video hosting by TinyPic

No comments: