Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Scandic 4.44 am

Friday, October 08, 2010

Scandic 4.44 am

Nä, det gick inte bättre att sova idag. Vaknat enormt många gånger. Somna, ja det gjorde jag som en stock. Förhoppningsvis har jag i alla fall fått tillräckligt med sömn för att orka med Volbeat ikväll.

Jag har varit nere i matsalen och hämtat mig två stora koppas rykande kaffe och nu ska jag surfa loss lite innan jag ger mig ner till det tomma gymmet. Får väl se när Emma kommer (om hon kommer)... såna där banketter har en förmåga att kunna bli sena om man inte går i tid... dvs innan festprissarna drar igång.

På dagens schema står inte mycket. Mitt tåg går ju redan 10.18 och föreläsningen som är innan har jag redan hört, så jag tror jag hoppar över den. Kan vara skönt att bara slappa här tills det är dax... och kanske blunda lite till.


Image and video hosting by TinyPic

No comments: