Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Grannen ser dig

Wednesday, October 27, 2010

Grannen ser dig

Ett trådlöst nätverk och en internetkaka är vad som behövs för att andra ska kunna surfa in på ditt Facebook-konto och övervaka vad du gör. Toppen för exempelvis föräldrar som vill övervaka sina ungdomar. Mindre bra för de som fortfarande använder Facebook för att skriva hemligheter och som ännu inte lärt sig att internet inte på något sätt är säkert oavsett vad sajterna utlovar.

Så... skit också! tänker ungdomarna, perfekt! tänker föräldrarna, tack för reklamen! kvällspressen tänker de som gjort programmet.

Det är redan onsdag hörni. Det går snabbt! Jag vill inte alls klaga. Det är ju skönt när arbetsdagarna går fort. Dock tycker jag mornarna och kvällarna gått ovanligt fort denna vecka med. Jag har inte kommit i säng fören 22.00 (vilket är en timme senare än vanligt) och på morgonen får jag stressa som sjutton konstigt nog. Vad pysslar jag med egentligen. Jaja, i dag är det vilodag från träningen så forthoppningsvis hinner jag med den väl behövda städningen ikväll.


Image and video hosting by TinyPic

No comments: