Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: En lördagseftermiddag i Göteborg

Saturday, October 09, 2010

En lördagseftermiddag i Göteborg

Seriöst tror jag Lai Thai har den godaste maten som finns. De har börjat med thaibuffé på helgerna nu också så för 105 kronor fick vi äta oss rejält mätta och belåtna.

Wokade nudlar med grönsaker, semsamkyckling, biff med curry, spicy kyckling, friterad kyckling, jordnötssås, ja, you name it. Det ända jag fann omöjligt att äta var räksoppan som var alldeles för stark för mig, trots god.

Efteråt tog vi en runda på ca en och en halv timma genom Haga, Vasa och Linné. Skönt att gå av sig maten lite. När vi vandrade genom Haga såg jag en tjej som satt och åt äpplepaj och nu kan jag inte riktigt komma över suget. Överallt satt ju folk och fikade. Otroligt mysigt med en höstpromenad denna underbart fina höstdag.

I en affär som tyvärr precis stängt såg jag detta underbara kuddar. Ser ni inte bara hur väl de skulle platsa i mitt vardagsrum... bägge två!! jag har gett Cillan uppdrag att gå och kolla vad de kostar för jag känner ju att jag bara måste ha dom.

Nu har vi kommit åter till Cillan och det kokas nytt kaffe. Man kan ju bara inte få för mycket av den goda svarta bryggda drycken. Vi har fortfarande inte pratat riktigt om vad vi ska hitta på under kvällen, men klockan är ju bara barnet än.


Image and video hosting by TinyPic

No comments: