Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Projekt

Saturday, October 16, 2010

Projekt

Idag har jag ett projekt på gång, men jag får för mig att jag jinxar om jag berättar om det innan så ni får ge er till tåls.

Mitt årliga målarsug börjar komma till ytan. Igår fick jag en otrolig lust att måla en tjej med en mössa som dök upp i mitt huvud. En tjej med massa färger och inte helt normalt nylle. Vet inte var hon kom ifrån, men bilden var solklar. Kanske får åka och köpa mig nån duk och uppdatera färglådan idag också.

Bäjb hittar bilder på mig i varje nummer av Illustrerad Vetenskap och jag måste säga att jag är otroligt fotogenisk.

Jag somnade så fort jag lagt på luren med Bäjb. Jag skulle kolla på Mord i sinnet, men jag såg nog bara inledningen och sen var det kört. Sov hela natten igenom och vaknade inte fören nu klockan 7.00! Helt underbart. Hoppas jag blir pigg igen nu.


Image and video hosting by TinyPic

No comments: