Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Risk för ras

Friday, October 15, 2010

Risk för ras

Fredagen är här och har sällan varit så efterlängtad. Inte för att jag ska göra nånting speciellt... ingenting alls planerat faktiskt, utan för att jag verkligen behöver ledigheten. Återigen en natt med minimalt med sömn. Dock är detta första dagen på hela veckan jag vaknar innan klockan ringer. Magen krampar i ett konstantum, värktabletterna hjälper minimalt och jag tror jag blir tokig inom kort. Dessutom råkade jag stoppa i mig dubbeldos av mina OxyTarm nu på morgonen. Jag tar alltid Enaxin och OxyTarm det första jag gör och sen väntar jag med chilin och mina kalicum/magnesium/d3 tills jag fått nåt i magen. Inte fören jag svalt insåg jag att jag höll i fel burk, så det ska bli väldigt intressant att se vad som händer med magen idag. Det kanske blir en heldag på urologens toalett istället för arbete.

Och hörni, var sjutton är min nya fina halsduk?!?


Image and video hosting by TinyPic

No comments: