Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Vilket jäkla skämt!

Wednesday, October 13, 2010

Vilket jäkla skämt!

Lite mör efter gårdagens dubbelpass funderade jag fram och åter om jag verkligen skulle palla med Saras Bräda/medel idag. Även om det inte alls är lika kul som förut är det ju likt förbannat mördarjobbigt. Jag bestämde mig tillslut för att gå. Mycket för att min nacke faktiskt känns bättre efter igår och jag tänkte den kanske kan bli ÄNNU bättre med lite mer träning.

När jag kom till Friskis fick jag veta att Sara var sjuk och passet utbytt mot gympa/medel. Ok, tänkte ja... det kan ju vara skönt då det kanske inte är fullt lika jobbigt. Ledaren Helena kände jag inte till, men när hon kom tänkte jag att det inte kunde bli annat än bra. Till skillnad mot de flesta ledare såg denna faktiskt riktigt vältränad ut med mycket definierade muskler.

Men när hon började... OMG! Det var det värsta skräp jag varit med om. Här har vi tantgympan definierad. Jag led hela passet. Det var omöjligt att bli svettig hur mycket jag än tog i och rörelserna var som nåt taget ur en Susanne Lanefält video från 80-talet. Så fort hon gick på nedvarvningen smet jag... svinförbannad över att ha slösat bort en massa tid på trams.

Friskis håller på att förlora allt förtroende jag haft för dom. Jag har tyckt det varit ett riktigt schysst ställe so far. Nära från jobbet och med ett enormt bra utbud på alla sorters träning. Nu när nya lokalen på Öster öppnar flyttar alla de bra passen dit och kvar på Kvarnen finns ett enda pass jag kan tänka mig gå på. Uruselt att öppna nytt utan att se till att de klarar av det med ledare och dylikt. När detta kort går ut byter jag ställe, that's fo sho!

Image and video hosting by TinyPic

No comments: