Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Svettas

Tuesday, January 04, 2011

Svettas

Att ha värmefläkten riktad mot sängen när jag somna var urskönt, men det var inte lika skönt när jag vaknade i natt dyngsur av svett, haha. Jaja, jag frös i alla fall inte, vilket var skönt.

Dax för en ny arbetsdag då. Jag kan inte begripa varför jag inte tog mer ledigt än vad jag gjorde. Det är rent plågsamt att bara gå och dra på jobbet. Det är konstigt de där att man inte får motivation att göra nånting annat när det är lugnt. För visst finns det väl saker man kan göra. Dock är det lite svårt eftersom det då och då tittar upp patienter och det ringer på telefonen så man blir avbruten. Jag står dock fast vid att jag tycker vi lika gärna kunde ha stängt om vi ändå ska ha så nerdraget. Känns som vi slösar bort tiden. Det är ju inte direkt så att vi inte har patienter som vill och behöver komma. Förmiddagen igår vart dock lite stressig under en period. Trots att vi bara hade typ 4 patienter under förmiddagen föll det sig så att de alla skulle åtgärdas samtidigt och med endast en sköterska (jag, eftersom Emma satt i telefon) blev det aningens körigt... men det gick ju såklart.


Dagens projekt blir att gå till Rusta efter jobbet. Fick ju reklamblad från Rusta igår och på första sidan såg jag denna! Apparaten ser ut att vara av samma märke som det de har på Intersport och i sånt fall borde det inte vara helt och hållet skräp. Priset är ju i alla fall hälften av det i sportaffårerna så det är ju definitivt värt att kolla upp. Men sen är det ju de där att få hem den om det nu är så att den verkar ok. Hmm...

Image and video hosting by TinyPic

No comments: