Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Kvinnan med jättebenen

Monday, January 03, 2011

Kvinnan med jättebenen

Mandy Seller
Och jag som tycker jag har tjocka ben. Nä, det var elakt sagt. Just nu går dokumentären om kvinnan med jättebenen på Kanal 5. Gissa varifrån dokumentären är? England såklart. Vart annars. Alla mysko människor med konstiga åkommor eller fallenheter tycks ju komma därifrån.

Mandys ben väger 95 kilo och man vet inte riktigt vad det är för fel på henne. Det sjuka är att hon ser nästan anorektisk ut i övrigt. Trots att jag har svårt att se brittiska dokumentärer eftersom jag avskyr engelskan så ska jag nog fortsätta kolla på detta...


Image and video hosting by TinyPic

1 comment:

Christoffer said...

Såg detta på tvn häromdan, helt galet!