Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Världens äckligaste?

Wednesday, June 23, 2010

Världens äckligaste?

Men kära nån vad är det med den här totala tröttheten jag känner? Jag orkar ju knappt sitta upp. Det stämmer liksom inte att jag är trött på mornarna, så nåt måste vara galet.... frågan är bara vad. Hoppas verkligen inte jag håller på att bli sjuk eller nåt.

Det talas ju mycket om alkohol nu i midsommartider (man kan nästan tro att detta är enda tillfället på året folk dricker sprit) och det finns tips och råd i varenda tidning om hur man ska lindra baksmällan. Nu vet vi ju alla att det enda som hjälper mot en baksmälla är att se till att inte få nån genom att skippa drickat. I övrigt är det inget nytt. Varannan vatten gäller fortfarande.

– Alkohol är ett medel som kan ge upphov till en nervchock. Det är när den chocken släpper som vi upplever obehagskänslorna.

Ja, det låter ju väldigt sunt.

Ett annat hett ämne är att grisar matas med grisblod och huruvida det är etiskt riktigt eller inte. Klart det är... finns det nåt som skulle vara MER etiskt riktigt egentligen? Är det inte mer oetiskt att, som vi människor, äta andra arters blod istället för vårt eget?


Nån som sett ”The human centipede”? Den har inte kommit på bio i Sverige än, men ska vara världens äckligaste film. Jag har för mig jag har skrivit om den förut, men för er som inte vet handlar den om en galen kirurg i full färd med att skapa en mänsklig tusenfoting med hjälp av en skalpell och lite sytråd. På Aftonbladet kan man rösta fram den hittills äckligaste. Jag har visserligen inte sett några av dom, men av de jag har sett vinner Salò överlägset.

Vilken är världens äckligaste film?












Se resultat

Minns vi ens Tove? Hon gjorde ju succé hos folket när hon var med i Idol 2009, men sen har det varit knäpptyst och jag hade faktiskt helt glömt att hon ens existerade. Nu släpper hon dock sin första platta och det ska bli intressant att se om den lilla flickan är lika bra med "egna" (för nu har hon ju inte skrivit dom själv vad jag förstår) låtar som med andras.

Jahaja... iväg för ännu en dag på urologen. Solen skiner och det är onsdag tack och lov.

Photo Host

No comments: