Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Kumla kyrkogård

Sunday, June 06, 2010

Kumla kyrkogård

Nu har jag kommit hem igen. Det är så himla härligt ute att jag inte hade ro att sitta inne längre. Men en lite tripp ut fick vi ju. Kyrkogården i Kumla är verkligen fin. Speciellt nu med alla blommor. Rundlarna där Rolle ligger begravd är de absolut finaste på hela kyrkogården.

Det är synd att jag inte kan komma hit oftare. Önskar det vore lite närmre så man kunde gå nån gång i veckan, men å andra sidan skulle det inte känts rätt att begrava Rolle i Örebro bara för att det skulle vara närmre. Det är i Kumla han ska vara.


Nu när det är sommar tror jag i alla fall jag ska ge mig på att cykla dit nån gång. Till min förtjusning har de gjort en jättefin cykelväg som går nästan hela vägen. Det krångliga är att ta sig ur stan här i Örebro, men sen är det jättefin väg och till och med trottoarkant en bra bit. Känns bra mycket säkrare än när jag och Hillis cyklade dit i vår ungdom och flera gånger höll på att bli överkörda. Ett under faktiskt att vi överlevde.

Nä nu ska jag ge mig ut igen. Vandra blir det... vart vet jag inte. Känns som det kan vara dax för mitt Fallen nu som jag tjatat om hela helgen.

Image and video hosting by TinyPic

No comments: