Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: De kungliga brööööloppet

Tuesday, June 15, 2010

De kungliga brööööloppet


Det går knappt att finna några prylar som inte också finns i bröllopsvariant också. Det mesta känns ju väldigt onödigt och överflödigt. Jag betvivlar faktiskt att det verkligen är nånting annorlunda med kaffet bara för att det har bröllopstrycket. Men folk köper tydligen... otroligt.

Jag har funderat. Jag skulle ju helst vilja bojkotta hela skiten, för kungahuset intresserar mig verkligen inte alls. Men efter noga övervägande har jag bestämt mig att jag i alla fall måste se själva vigseln. Är det fint väder tänker jag definitivt inte sitta inne för det, men det borde väl finnas på VaddetnuärförkanalPlay. Detta är ju nåt som kommer stå i historieböckerna och det skulle ju vara kul att berätta för barnbarnen att man sett det... efter man berättat vad kungahuset var, för med all förhoppning existerar de inte då.

Image and video hosting by TinyPic

No comments: