Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: En mil efter jobbet!

Monday, June 21, 2010

En mil efter jobbet!

I did it! Tog min promenad direkt efter jobbet. jag gick till och med ännu längre och jag tror det vart uppåt en mil. Gissa om jag har ont i fossingarna nu. Det är otroligt fint där ute vid Hjälmaren. Nu har jag en plan att jag och mamma ska ta cykeln sen när hon kommer hem och cykla runt och över bron och sen avsluta utflykten på Stadsträdgården med grillbuffé. Mysigt.

I övrigt har dagen varit otrooooligt lång och lugn. För lugn. Inget hände förutom på slutet när jag fick en patient som nästan orsakade övertid, men vi löste det innan tiden rann ut. Hoppas verkligen inte det fortsätter riktigt så lugnt för då kommer det bli olidligt att vara inne hela dagarna.

Photo Host

No comments: