Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Artificiell sol

Saturday, June 05, 2010

Artificiell sol

Fy va lass. Men helgen är ju inte slut än och Fallen finns förhoppningsvis kvar i morrn med. Istället blev den en powerwalk över Markbacken, Tengvalla och in i Rosta och Stjärnhusen. Riktigt mysigt det med faktiskt. Sen, eftersom jag faktiskt vill ha lite färg efter alla dessa soliga dagar och jag faktiskt skaffat mig ett Meddo-kort, drog jag till solariet. Folk måste tro man är galen som traskar in där efter en sån här dag och det var faktiskt lite pinigt.


Men nu har jag lite färg i alla fall. Eftersom stället var tomt (såklart) kunde jag ta det bästa solariet och det blev en rejäl linje. Och nej... det är inte min tutte, utan ett revben om jag får be.

Image and video hosting by TinyPic

No comments: