Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Ett infall

Saturday, June 19, 2010

Ett infall

När min byrålåda rasade isär för tusende gången när jag skulle ta ut ett par trosor fick jag en superstark impuls att jag bara MÅSTE åka och köpa mig ny byrå. och köper jag en ny byrå måste jag ju ha den matchande platt-TV till som jag så länge velat ha.

Så jag rusade till datorn och började ilsurfa runt på olika elkedjor och Ikea. Som tur var måste jag säga för hade jag inte gjort det utan åkt direkt hade jag nog varit hemma med prylarna nu och totalt övertrasserat min budget. Lyckligtvis lyckades surfandet hämma impulsen och nu har jag kommit på att det kanske inte är nån sån där superidé som jag tyckte från början. Förutom kostnaden skulle det ju också bli ett jäkla släpande. Att få in en kartong med en Ikeabyrå skulle nog inte vara så besvärligt, men att få ut den gamla... och TVn... pust. Nä, det får bli nån annan gång. Vad jag dock ska göra är att åka och premiärspana på Elgiganten Stuperstore och Mediamarkt för jag behöver ju en ny mus och har en teori.

Eftersom 90 procent av individer som brukar röra sig på Marieberg på helgerna är Kumlabor och det i dag är dagen för kungligt bröllop, en grej jag är övertygad om faller många småstadsbor i smaken, borde det inte vara allt för mycket folk där. Jag kan såklart ha fel och att alla är där nu för att hinna hem till bröllopet, men det är smällar man får ta.

Image and video hosting by TinyPic

No comments: