Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Mot Ackis

Wednesday, June 16, 2010

Mot Ackis

Klockan 04.18 klev jag upp. Höll på att bli ännu tidigare, men jag tvingade mig själv att ligga kvar. Just i dag är det ju väldigt bra att vakna tidigt eftersom jag ska iväg, men vad är det jag lagt till med att vakna så tidigt. Som om inte 05.00, som jag vaknade förr, var nog.

Fy, vad jag inte ser fram emot att köra. Dock får jag väl vara glad att jag inte ska flyga. Idag börjar ju flygstrejken. Riktigt vad de strejkar för fattar jag inte, men det gör man väl aldrig.



Aftonbladet är ju roliga. Jag hade ingen aning om att de ens hade en webshop. Men det har de tydligen och nu säljer det, just det... Vuvuzelor... i tre färger. Blå, grön och svart. Hahah, undrar om det bli säljrekord på den.

Det ser ut att kunna bli varmt idag. Är inte det typiskt så säg. Jag lär ju inte få många timmar eller ens minuter utanhus idag. Det är väl det jag får när jag stannar på mina pinkepauser, vilket i.o.f.s säkert blir en del, men det räknas ju knappt.

Jag såg just Lady Gagas nya video till låtern Alejandro. Hon är ju hur kul som helst den: Videon, liksom låten är nån tribute/hokes till/mot Madonna

Music Code Provided by MusicVideolife.com


Helt och hållet underbar. Dansarna ser så otroligt perfekt bögiga ut och hennes "stutar" fick mig att skratta högt. Kan denna människa göra annat än hits? och hitvideos? Löv Lady Gaga.

Nu, min vänner, är det dax att dra. Borde vara framme runt 8.30... perfekt.

Image and video hosting by TinyPic

2 comments:

Johanna said...

Flygstrejken handlar om bolagens "rätt" att säga upp personal med hänvisning till arbetsbrist för att sedan hyra in samma eller andra personer till mycket sämre villkor (ingen semesterersättning, ingen pensionsförsäkring, ingen sjukersättning m.m.). Detta är något som inte kan accepteras. Får flygbranschen igenom detta fruktansvärda förslag kommer det snart att sprida sig till alla andra branscher. Hur skulle det se ut om hela sjukvården sa upp alla för att sen erbjuda 2-månaderskontrakt till alla (med kravet att man måste skaffa egen F-skatte-sedel).
Ursäkta den långa kommentaren, men jag är arg.

Hannastacia said...

Ibland är det skitbra att vara arg :D