Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Slösurfar

Wednesday, June 02, 2010

Slösurfar

Jag väljer bort att skriva om Ship to Gaza idag, som fortfarande är den stora huvudnyheten i alla tidningar och som toppar alla blogglistor och tar istället upp lite roligare inslag ur dagens press.

Å, vilken fin soffa! Den vill jag bara ha! Vart kan man få tag på en?! Kanske cafét i Sundsvall auktionerar ut den! Soffan befann sig på uteserveringen tills nu kommunen beslutat att den är farlig. Det kan nämligen gömma sig våldtäktsmän där... den skapar, and i quote: en farlig och otrygg stadsmiljö. Fast det verkar som de löst problemet med att flytta den eller nåt...

Vilken underbar dag det varit! och nu lovar meteorlogerna att sommaren är på gång. Det kommer bli varmare och varmare för varje dag som går. Schyssta låt det vara sant. Jag brukar inte lita så mycket på meterologerna, men min iPhone brukar faktiskt alltid stämma och såhär ser det ut på den de närmsta dagarna. Riktigt bra alltså.

"Dita von Teese tog glamouren tillbaka till Hollywood. Scarlett Johansson, Sandra Bullock och Cameron Diaz - alla vill de se ut som burleskstjärnan."

Sandra Bullock? HAHAH, tillåt mig skratta riktigt högt. Tanken på Sandra Bullock i korsett gör mig spyfärdig och samtidigt bestört. Scarlett Johansson absolut, Cameron Diaz nja, men Sandra Bullock?! I donät think so!


Nä, fy sjutton va trött jag är hörni... jag bara sitter här och surfar runt utan att ens veta var jag läser eller tittar på. Jag behöver nog en paus för bad och lite käk. Kvällens stora plus är att jag slipper tänka på matlåda tills imon... Attends kommer och visar skydd och bjuder på lunchsallad. GREAT!

Image and video hosting by TinyPic


No comments: