Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: God morgon urologkliniken!

Friday, June 18, 2010

God morgon urologkliniken!

Ska blir mycket intressant att se hur mina kollegor mår idag. Förutom att magen lider av sviterna av grillbuffén, mår jag strålande (förutom trötthet), men jag kan tänka mig att det inte är likadant för alla. Några hade foten ganska hårt på gaspedalen redan när jag gick och jag gick ju tidigt.

Det är tur att det är fredag idag. Jag hade nog inte pallat annat. Det har varit en helknepig vecka med allt bilåkande, fest och brandövningar. Jag har vaknat typ 4.00 varje jäkla dag och nu är jag trött. Tröttheten har liksom trappats upp och kroppen börjar skrika av matthet. Dessutom har det blivit lite dåligt med tränandet och då blir jag ju alltid slöare.

Hade hoppats på kanotpaddling med Emma + barn i helgen, men vädret ser inte ut att tillåta det. Blir det inte alltför kass funderar jag på att åka till Ånnaboda och gå nån bergslagsled... men vågar man det allena? Tål att tänkas på.

Nu bär det av mot veckans sista arbetsdag och nya Botoxinjektioner. Hoppas det går lite smidigare än förra fredagen. Det gör det nog... nu känns det som jag har lite bättre koll på vad jag ska göra.

Image and video hosting by TinyPic

No comments: