Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Drop-in på Skansen

Sunday, June 13, 2010

Drop-in på Skansen

Bröllopshysterin börjar gå lite överstyr. Igår köade hundratals par på Skansen för att gå in under ett partytält och drop-in-gifta sig. A day to remember? Ja, kanske köandet och det usla vädret då. Jämförelsen går såklart mot Las Vegas, man jag tycker inte ens detta är i närheten. Bilderna som visas på tv, för tankarna mer mot en gammal svensk film a'la Sällskapsresan eller Göta Kanal än nåt impulsivt och romantiskt.

Kontrasten är ganska stor mot det bröllop som stundar nästa lördag då Daniel Westling för en ny chef. Ja, Victoria ska bli hans boss både i hemmet och i arbete. Om man nu kan kalla det arbete att vara gift med kronprinsessan för det är apanaget vi pratar om här. Jag har ännu inte bstömt mig om jag ska titta på spektaklet. Jag har egentligen ingen som helt lust och det kommer säkert vara skittråkigt och skitlångt med en massa trötta tal. Men å andra sidan är det väl nåt man SKA se. I alla fall om man vill hänga med i samtalen på jobbet veckan efter. Ja, vi får se.

Image and video hosting by TinyPic

No comments: