Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWHv6xHB Read More http://www.kevinandamanda.com/whatsnew/tutorials/how-to-use-a-cute-font-for-your-blogger-post-titles.html#ixzz1AWAOpX85 The Hell of Hannastacia: Gud så dumt

Tuesday, June 29, 2010

Gud så dumt

Ibland undrar jag lite vad jag har för omdöme. Var idag en jäyttebra dag att ge sig ut och springa? NEJ. tack så mycket, det var det INTE! Det är precis såna här löprundor som får en att bli misspepp.


Det är 28 grader varmt i skuggan. Himlen täcks av otäckt åskdis och luften står blixt still. Mina fötter värker och är svullna sen jobbet och ådrorna spricker nästan bara jag ställer ner foten. Benmusklerna är ömma efter gårdagens benstyrkepass. Ändå snörade jag på mig löpardojorna och studsade ut. Och jag studsade i ca 100 meter sen höll jag på att falla ihop av mjölksyra. Svetten bara sprutade efter 200 meter. Under min blott 20 minuter långa runda fick jag stanna och gå några meter vad som kändes som 100 gånger eftersom benen inte bar mig och fötterna knappt lyftes från marken. Knappt jag tog mig hem.


SÅ MISSPEPP!!! Och nu sitter jag här och orkar inte röra mig. Jag har matlådegörande disk och hårtvätt kvar. dessutom ska jag väl fixa nåt att stoppa i munnen ikväll också. Jag fattar faktiskt inte alls hur det ska gå. En kall dusch får det nog bli först i alla fall.

Photo Host

No comments: